Ma rám mosolygott egy kutya

Miközben mentem át a zebrán velem szemben észrevettem egy nem emlékszem milyen fajtájú,  de nagy darab, fényes sárgás-barnás színű kutyust sétáltató lányt. Nem tudom miért de rögtön kiszúrt magának, végig követett a szemével még akkor is amikor már elhaladtak mellettem és ahogy visszafordultam láttam, hogy még mindig engem néz.

Nem volt különösebben meglepő az eset, már többször észrevettem, hogy tapadnak rám az állatok. És a kisgyerekek is, ha most jobban belegondolok. De arra még nem jöttem rá, hogy milyen összefüggés van a kettő között, talán semmi, vagy valamilyen suttogó vagyok.

Hogy ezzel mit akarok mondani azt magam sem tudom, szimplán megfigyelés. Sok mindent nem értek de megszállottan szeretem túlgondolni a dolgokat hátha egyszer rájövök. Jó lenne például tudni azt is, hogy miért ragaszkodom hozzád ennyire amikor már le se szarod a fejem.