Elnézést, hogy pincérnek néztem

Tetszett, hogy a vonaton velem szemben ülő nő körömlakkja illet bőre árnyalatához.

Egy férfival érkezett, de kapcsolatuk bizonytalan. Nem beszélnek egymással túl sokat csak néznek ki az ablakon. Már nincs miről, összevesztek vagy csak fáradtak és nincs kedvük?

A legtöbben párban ülnek vagy társaságban, sok nyelv keveredik most egymással. Én egyedül vagyok, de mit lehet csinálni egy forró vasárnapi napon amikor senki sem ér rád?

Elmenni egy távolabbi tengerparthoz, majd megijedni az UV-sugaraktól és hogy senki sincs veled aki vigyázna a cucccaidra ha bemennél a vízbe, így letanyázni egy átlagos park szabad árnyékában és kétségbeesni a magánytól. Ilyenkor hol vagy Papa?*

Amúgy jól kifogtam a dolgokat, először romlott volt a kávémban a tej majd csak félig átsütve kaptam meg a hamburgert. Hosszú percekig ülök idegeskedve ilyenkor, hogy hogy közöljem velük úgy a rossz hírt, hogy mindenféle beleköpés nélkül kapjam vissza a rendelésemet. Aztán végül is megoldottam. Amiről nem tudsz nem fáj.

Bár az fájt, hogy felszámolták pluszban a kávémhoz kért jeget amit végül meg sem ittam mert elvitték a tej miatt.

 

*Isten